a) Dati izjavu o smanjenju cijene ili povlačenju iz kupoprodajnog ugovora, osim ako Body Shop zamijeni neispravan artikl sa drugim, besprijekornim artiklom ili otkloni nedostatak. Udio umanjenje cijene u odnosu na cijenu koja proizlazi iz sporazuma, mora biti jednak udjelu vrijednosti artikla koji je neispravan u odnosu na artikl bez nedostatka. Kupac se ne može povući iz ugovora ako je kvar na Proizvodu beznačajan;
b) Body Shop je dužan artikl s materijalnim nedostatkom zamijeniti s artiklom koji nema materijalni nedostatak ili ukloniti nedostatak u razumnom roku i bez pretjeranih neugodnosti za kupca, u skladu s pravilima i važećim zakonom;
c) Kupac ne može odustati od ugovora ako je nedostatak artikla beznačajan za upotrebu; niti može zahtijevati da takav artikl zamijeni za drugi artikl bez nedostatka, niti da se nedostatak ukloni.
2. Umjesto uklanjanja nedostatka kako je predložio Body Shop, Kupac može zatražiti zamjenu artikla za drugi artikl bez nedostataka, uklanjanje nedostatka, osim ako je način koji je odabrao Kupac nemoguće izvesti ili bi zahtijevao previsoke troškove u usporedbi s načinom koji je predložio Body Shop. Pri procjeni jesu li troškovi previsoki, uzima se u obzir vrijednost artikla bez nedostatka, vrsta i težina nedostatka, kao i neugodnosti koje bi drugačiji način rješavanja nanio kupcu.
3. Reklamaciju na artikl kupljen u Body Shop online prodavaonici može se podnijeti pismenim putem na email.
4. Ukoliko je potrebno dostaviti artikl u online prodavaonicu, kako bi Body Shop mogao odgovoriti na reklamaciju kupca odnosno da kupac ostvari svoja prava, kupac je dužan dostaviti artikl putem brze pošte na adresu Body Shop-a.
5. Za podnošenje reklamacije na artikl potrebno je dostaviti dokaz o kupnji (npr. račun, ispis iz banke u slučaju plaćanja karticom). Preporučuje se da se uz artikl kojeg se reklamira dostavi i odgovarajuća reklamacijska izjava.
6. Preporučuje se da se u reklamacijsku izjavu uključi:
a) informacije o okolnostima predmeta kojeg reklamirate, posebno o vrsti nedostatka i datum nastanka; b) način rješavanja reklamacije: zamjena, umanjenja cijena ili odustajanje od ugovora; i c) kontaktne podatke osobe koja podnosi reklamaciju.
7. Body Shop će se odazvati na zaprimljenu reklamaciju odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma primitka. Ako je kupac zatražio zamjenu artikla ili uklanjanje nedostatka odnosno je dao izjavu o smanjenju cijene s navedenim iznosom, a Body Shop nije odgovorio na ovaj zahtjev u roku od 14 dana od dana njegova primitka, smatra se da Body Shop zahtjev smatra opravdanim.
8. Body Shop je odgovoran ako se utvrdi materijalni nedostatak u roku od mjesec dana od datuma kada je kupac kupio artikl. Kupac ima pravo podnijeti zahtjev za uklanjanje nedostatka ili zamjenu artikla za drugi artikl bez nedostataka, u razdoblju od mjesec dana, od datuma kada se utvrdi materijalni nedostatak, međutim, u slučaju Narudžbe od strane kupca, rok zastare ne može završiti prije isteka roka navedenog u prvoj rečenici.
9. Body Shop sudjeluje u izvan sudskom rješavanju sporova. Ova odredba ne predstavlja obvezu za Body Shop ili kupca da se obrate izvan sudskom rješavanju sporova. Pozivamo vas da postupak rješavanja reklamacije nije dovoljan za rješavanje predmeta.
Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Ako nastavite koristiti ovu stranicu, pretpostavit ćemo da ste zadovoljni njome.Ok